Mecidiyeköy Veteriner

Minik dostumuza uygun veteriner kliniğini tercih etmelisin!

Avrupa standartlarında olan ekip ve ekipmanların yer aldığı kliniğimiz minik dostlarımızın sağlık sorunlarıyla yakından ilgileniyor!

Mecidiyeköy’de veteriner kliniği arayışına giren hayvan sahiplerini en iyi şekilde bilgilendirmek ve doğru tercihlerde bulunmalarını sağlamak için elimizden geliyoruz. Veteriner kliniğimiz hayvan sağlığını herşeyden önce tutar, hizmet konusunda eksiksiz şekilde ilerlemeyi kendine prensip haline getirmiştir. Veteriner kliniğimiz, ekipman olarak tam bir donanıma sahiptir. Hayvan sağlığı için gerekli olan ve acil durumda müdahale gerektiren her türlü operasyona karşı tam bir hazırlık içerisindeyiz.

Gülbağ Veterinr Kliniğine Ulaşım Seçenekleri

Uzman Hekimlerden Mecidiyeköy Veteriner Hizmeti

Veterinerlik mesleği, hayvanları incelemeden, onlara dokunmadan yapılabilecek bir meslek değildir. Hayvanlar bakarak anlaşılabilecek ve tedavi edilebilecek canlılar değillerdir. Veteriner kliniği birbirinin tamamlayıcısı olan bir hizmet yapısıdır. Veterinerin çok iyi olması, kliniğin aranan şartları sağlaması en önemli tercih sebepleridir. Hayvan sahiplerinin tam bir hizmet alabilmesi için bu kriterleri göz önünde bulundurması faydalı olacaktır.

Veteriner Kliniğimiz konumu itibariyle sadece mecidiyeköy değil diğer İstanbul Avrupa yakası ilçelerindende kolay ulaşılabilir durumdadır.Klinik konumumuzu kontrol ederek ulaşım konusunda daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Veteriner Ulaşım

📞 0212 916 24 46

💬 0533 052 96 90

✉️ info@gulbagveteriner.com